By كنزة on الأربعاء، 06 حزيران/يونيو 2012
Category: الترفيه

حسني مبارك لما مات

 

حسني مبارك لما مات

الملايكة بتحاسبه فبتقوله : إنت داخل النار 
بس عندك اختيارين
تدخل النار المصري ولا النار الأمريكاني
قالهم : وإيه الفرق !!؟




قالوا له : النار المصرى
تفطر فول وطعمية وتتجلد شوية
وتتغدى بصارة وتتجلد شوية 
وتتعشى سندوتشات فول
و تدخل الشواية لحد تانى يوم الصبح 

قال لهم : طيب والنار الأمريكانى؟

قالوا له : تفطر كيزر و جبنة وتتجلد شوية لحد الظهر
و تتغدى ماكدونالدز وتتجلد شوية لحد الليل 
وتتعشى كنتاكي و تدخل الشواية لحد تانى يوم الصبح 

قال لهم : لأ كده أخش الأمريكانى
وهمة ساحبينه على وشّه على النار الأمريكانى 
لقى عاطف عبيد خارج من الشواية

قال له : إيه يا ريس إخترت مصرى ولا أمريكانى؟ 
فمبارك قال له : لأ أمريكانى 

عاطف عبيد قال له : جاتك خيبة ياريس 
عشت خايب و مت خايب
النار المصرى : الشواية عطلانة 
والجلاد بييجى الصبح يوقع و يروح
Leave Comments